Is jouw bedrijf aanwezig op social media?

Haal meer uit je social media berichten

Is jouw bedrijf aanwezig op social media?

Social media, je kunt er als bedrijf niet meer omheen. Inmiddels is social media volledig geïntegreerd in ons dagelijks leven en dus ook in die van je doelgroep. En waar je doelgroep is daar wil je met je bedrijf ook zijn, toch? Webvriend helpt je om social media effectief in te zetten.

Het nut van Social Media

Het nut van social media

‘Mond-tot-mond’ reclame was vroeger en is vaak nog steeds de belangrijkste reden voor nieuwe klanten. Het enige verschil met vroeger is dat ‘mond-tot-mond’ reclame nu steeds meer online plaatsvindt, op social media bijvoorbeeld. Ineens is de mening van jouw klant over je bedrijf voor iedereen online zichtbaar. Social media heeft als doel om:

  • de naamsbekendheid van jouw bedrijf te vergroten;
  • te zien wat klanten van jouw product, dienst of bedrijf vinden;
  • vragen en/of opmerkingen van klanten te beantwoorden;
  • te laten zien wie je bent als bedrijf en waarom je de beste bent.

Welke social media kanalen?

“Oké, maar welke social media kanalen moet ik dan in gaan zetten?” De keuze voor een social media kanaal hangt heel sterk af van waar je doelgroep zich bevindt. Zit je doelgroep bijvoorbeeld veel op Facebook niet op Twitter, kies dan ook alleen voor Facebook. Wij helpen je graag om de beste keuze te maken.

Social media kanalen waar je aan kunt denken zijn Facebook, Twitter, Youtube en LinkedIn. Daarnaast worden ook steeds meer kanalen als Google+, Instagram, WhatsApp en Pinterest door bedrijven gebruikt. Kies degene die het best bij jou en je doelgroep past.

Kiezen van de juiste Social Media kanalen

Zichtbaar met een nieuwsbrief

Wij helpen je naast websites, webshops en social media ook graag met het effectief inzetten van e-mail. Door middel van gerichte e-mailmarketing helpen we je om je bedrijf nog beter op de kaart te zetten en potentiele klanten binnen te halen. Zullen we een afspraak maken om de mogelijkheden met elkaar te bespreken?